Neznámá chyba při nastavování HTTPS

Vyřešeno123 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

potřebovala bych pomoci s nastavením https a DNS záznamů. Původně jsem měla doménu od jiného poskytovatele, člověk, který mi tvořil web si úplně nerozuměl s nastavením DNS záznamů. A vytvořil mi nezabezpečený web zuzanabendova.com. Na jeho doporučení jsem přeregistrovala doménu k Wedos, ale vlastně stále nemám nikoho, kdo by mi pomohl problém vyřešit. Postupovala jsem podle návodu, snažila se nastavet doménu pro Let’s Encrypt certifikát. Ale píše mi to neznámá chyba – kontaktujte zákaznickou podporu. Předpokládám, že jsou chybně nastavené DNS záznamy, které se převedly od předchozího poskytovatele domény.

Dále je problém s emailovou schránkou k webhostingu, mám ji aktivovanou, ale emaily poslané na danou adresu se vrací jako nedoručené. Opět jsem vystudovala, že to může být kvůli DNS záznamům, ale opět nevím, jak nastavit. Pokud by to bylo příliš úkonů na váš helpdesk, tak se nebráním ani tomu, že bych si za jednorázovou výpomoc zaplatila někomu, kdo umí tyto věci v administraci vyřešit a ponastovat 🙂

Děkuji!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 11. 2023
0
92.99K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

DNS vypadají v naprostém pořádku, ale změna DNS serverů z Websupportu na naše proběhla teprve nedávno, propsání změn trvá obvykle několik hodin (max. 48). Většina problémů by se tedy měla časem vyřešit sama, jen s tím HTTPS certifikátem chvíli počkejte – zkuste do něj přidat domény znovu třeba dnes večer, pokud chyba přetrvá, smažte je a zkuste znovu později. Kdyby se nedařilo certifikát nasadit ani 48 hodin od změny DNS serverů (tj. pozítří kolem poledne), napište nám znovu sem nebo přes formulář, podpora požádá o prověření technika.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 11. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.