DNS nefunguje, co jsem udělal chybně?

Vyřešeno238 zhlédnutíDNSDNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
0

Dobrý den,

včera jsem registroval u Vás několik .com domén, přes rychlou registraci, platil jsem přes zálohový účet.

Nicméně, přestože se jeví DNS jako aktivní, nejsou…

https://i.imgur.com/cpwfOwi.png
https://i.imgur.com/kLNYlZk.png

Co jsem udělal chybně? Kde a jak opravit?

Děkuji!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2023
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

DNS záznamy jsou aktivní, ale registr k nim nepustí domény, které nemají ověřený e-mail majitele. Projděte tedy e-mail majitele domény (včetně spamu) a prostřednictvím odkazu e-mail ověřte pro každý doménový kontakt (pokud máte všechny domény na 1 kontakt, stačí ověření jedno, pokud je kontaktů víc, ověřte všechny). Pokud budete k některým doménám potřebovat tento e-mail zaslat znovu, napište seznam domén, které máme obeslat.

Protože registr DNS servery zcela odstavil, počítejte s propisováním změn v čase 6 – 48 hodin.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2023
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.