podpora 24/7 – WEBSITE
ASI BY BYLO DOBRÉ PRAVIDLA UPRAVIT DLE REALITY…. NA SKUTEČNĚ DŮLEŽITÉ OTÁZKY NEDOSTÁVÁM ODPOVĚĎ…OPAKOVANĚ.
ASI BUDU RÁD, KDYŽ SE DOČKÁM…ZAČÍNÁME SE POHYBOVAT V TÝDNECH…
PŘEMÝŠLÍM O ZPŮSOBU JAK VÁS KONTAKTOVAT…NEEXISTUJE POKUD SE PROSTĚ NEROZHODNETE… WEBSITE TOTÁLNÍ ZKLÁMÁNÍ !!!!
Komunitní pravidla
- Každý příspěvek je moderován. Abychom zachovali maximální informační hodnotu a případně řešili dotazy individuálně, tak každý příspěvek je ručně moderován. Ale nebojte držíme pohotovost 24/7, takže většina příspěvků je schválena do pár hodin a rovnou zodpovězena.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 2. 2024
1 Odpověď
Dobrý den,
ano, podpora zpravidla reaguje obratem, ale může se stát, že při velkém objemu dotazů některý zapadne, zejména když jsou operátoři vysoce vytížení (jako například v případě tohoto dotazu).
Pokud musíme Váš dotaz předat na jiné oddělení, což se WebSite zýká často, protože do tohoto systému zasahovat nemůžeme, záleží reakční doba na kapacitách toho daného oddělení.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 2. 2024