podpora 24/7 – WEBSITE

Vyřešeno104 zhlédnutíWebSite
0

ASI BY BYLO DOBRÉ PRAVIDLA UPRAVIT DLE REALITY…. NA SKUTEČNĚ DŮLEŽITÉ  OTÁZKY NEDOSTÁVÁM ODPOVĚĎ…OPAKOVANĚ.

ASI BUDU RÁD, KDYŽ SE DOČKÁM…ZAČÍNÁME SE POHYBOVAT V TÝDNECH…

PŘEMÝŠLÍM O ZPŮSOBU JAK VÁS KONTAKTOVAT…NEEXISTUJE POKUD SE PROSTĚ NEROZHODNETE… WEBSITE TOTÁLNÍ ZKLÁMÁNÍ !!!!
Komunitní pravidla

  • Každý příspěvek je moderován. Abychom zachovali maximální informační hodnotu a případně řešili dotazy individuálně, tak každý příspěvek je ručně moderován. Ale nebojte držíme pohotovost 24/7, takže většina příspěvků je schválena do pár hodin a rovnou zodpovězena.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 2. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, podpora zpravidla reaguje obratem, ale může se stát, že při velkém objemu dotazů některý zapadne, zejména když jsou operátoři vysoce vytížení (jako například v případě tohoto dotazu).

Pokud musíme Váš dotaz předat na jiné oddělení, což se WebSite zýká často, protože do tohoto systému zasahovat nemůžeme, záleží reakční doba na kapacitách toho daného oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 2. 2024
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.