Vypnutý webhosting

Vyřešeno786 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý deň, mám vypnutý webhosting kvoli nézaplateniu faktúry, ale ja som peniaze odoslal 17.12. Navalanský

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0
5.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Příplatkovou službu evidujeme stále jako neuhrazenou, tedy zřejmě nedorazila zatím platba na náš účet nebo nebyla správně spárována.

Pro dohledání platby vás žádáme o poskytnutí následujících informací:

– číslo placené objednávky
– datum a čas odeslání platby
– číslo účtu odesílatele
– číslo účtu příjemce
– použitý variabilní symbol

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.