Zpoždění informace o nedoručitelném emailu

Vyřešeno2.27K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

již několikrát došlo k tomu, že mi přišla informace o nedoručitelném mailu (překlep v adrese) až po pěti dnech. Jedná se o chybu nebo je možné prodlevy ovlivnit nějakým nastavením?

Děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0

Zdravím,

obávám se, že to zřejmě nebude možné, pokud vyloženě ten server nespravujete a nemáte přístup k logu, frontě zpráv atd. Já jako postmaster každý den kontroluju výpisy z logu a hned vidím, pokud je nějaký problém. Je možné mít nastaveného poštovního klienta (Webmail, MS Outlook, atd) tak, aby byla zaslána notifikace, zda byla zpráva doručena na server, případně zda byla přečtena adresátem. Ale to asi taky nebude úplně to pravé. 🙂

MZ61249 Odpověděl na otázku 30. 12. 2019
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.