Problém s příchozí poštou gmail

Vyřešeno52 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám u vás koupenou doménu, ke které mám připojený gmail. Ze začátku pošta fungovala bez problému – jak příchozí, tak odchozí zprávy. Poté jsem si kupoval webhosting z důvodu stavby webu a od té chvíle mám problémy s příchozí poštou. Odchozí pošta funguje bez problému. Když si na g-mail odešlu testovací poštu, vrátí se mi odpověď o nedoručitelné zprávě –

5.0.0 smtp; 550 5.1.1 <libor@horabikes.cz>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table

Potřeboval bych návod pro blbce, co je špatně a jak to opravit.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 4. 2024
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

při zřízení webhostingu jste nejspíš zaškrtnul automatické nastavení DNS, které přepsalo záznamy Google na naše. Změňte tedy nastavení zpátky na adresy Google v nastavení DNS záznamů domény.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 4. 2024
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.