nastavení emailu
Dobrý večer,stahuji poštu přes thunderbird a přijatou poštu mám dostupnou pouze kalendářní měsíc.Poštu odeslanou mám kompletní žádná omezení.Je to o nastavení thunderbirdu?Mohu sinchronizovat poštu u thunderbirdu třeba doma a v práci?
1 Odpověď
Dobrý den,
zkontrolujte e-mailovou schránku i skrz WebMail, zda-li se obsah neliší.
Podobný problém se řešil na
https://help.wedos.cz/otazka/zmizeni-e-mailu-ze-schranky/5541/
https://help.wedos.cz/otazka/inbox-automaticke-mazani-e-mailu/6465/answer/6514/
Synchronizace pošty mezi serverem a klientem je standartně řešena skrz protokol IMAP.
Thunderbird tedy ideálně nastavte dle návodu
https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/
Konkrétní názvy serverů pro SMTP a IMAP pak naleznete přímo v detailu hostingu po jeho rozkliknutí v seznamu hostingů.