nastavení emailu

Vyřešeno1.19K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý večer,stahuji poštu přes thunderbird a přijatou poštu mám dostupnou pouze kalendářní měsíc.Poštu odeslanou mám kompletní žádná omezení.Je to o nastavení thunderbirdu?Mohu sinchronizovat poštu u thunderbirdu třeba doma a v práci?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte e-mailovou schránku i skrz WebMail, zda-li se obsah neliší.

Podobný problém se řešil na

https://help.wedos.cz/otazka/zmizeni-e-mailu-ze-schranky/5541/

https://help.wedos.cz/otazka/inbox-automaticke-mazani-e-mailu/6465/answer/6514/

Synchronizace pošty mezi serverem a klientem je standartně řešena skrz protokol IMAP.

Thunderbird tedy ideálně nastavte dle návodu

https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/

Konkrétní názvy serverů pro SMTP a IMAP pak naleznete přímo v detailu hostingu po jeho rozkliknutí v seznamu hostingů.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.