Nefunkční doména

Vyřešeno536 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

Do mailu na seznamu mi nepřišla výzva k zaplacení a prošvihla jsem uhradit jednu ze svých domén.

žádám o zprovoznění domény mojeit.eu, potvrzení o zaplacení z minulého týdne jsem vám již posílala panu Štroblovi do mailu a nikdo mi neodpovídá, proč jste platbu nespárovali.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 21. 1. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

požadavek byl předán na fakturační oddělení, bude zpracován a odpovíme vám e-mailem.

Pokud by byly všechny údaje v platbě uvedeny správně, spárovala by se automaticky a nebylo by potřeba nic párovat, příště si tím můžete urychlit prodloužení služeb.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 21. 1. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.