Nepřišly mi platební údaje za objednanou doménu a ani žádné další transakční e-maily

Vyřešeno1.24K zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, objednala jsem si 2 nové domény a nepřišly mi vůbec platební údaje, nejsou ani ve spamu. Našla jsem nakonec platební údaje v administraci a za novou doménu ryzija.cz jsem zaplatila. Přišly mi hned notifikační e-maily z CZ.NIC, že je doména moje, ale od vás z Wedosu nic. Ve stejné době jsem prodlužovala doménu barboramullerova.cz, kterou mám nastavenou na jiný e-mail, a tam mi všechno dorazilo. Adresa, na kterou mi nic nepřišlo, je barbora.mullerova@atlas.cz. Nevím, zda na Atlas od vás zprávy nechodí, či jen mně… Potřebovala bych pořešit v souvislosti s tím více věcí, prosím tedy o vaši pomoc.

Jednak bych potřebovala vědět, jestli je chyba u vás (nedošlé e-maily) nebo u poskytovatele e-mailu na Atlasu, či jestli je v tom nějaká jiná „zrada“. Podle toho bych si e-mail případně změnila, aby mi zprávy chodily.

Pak bych chtěla stornovat objednávku domény praveja.cz (nebo stačí nezaplatit a zruší se to automaticky)?

Moc děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 2. 2020
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bylo by vhodné kontaktovat přímo @atlas.cz a zeptat se jich na důvod, z jakého důvodu nebyly naše emaily do Vaší schránky na @atlas.cz doručeny, případně se jich zeptat kde skončily.

Z naší strany byly emaily řádně odeslány.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Odpověděl na otázku 22. 1. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.