Problém s cache MySQL serveru na webhostingu thermos-cz.cz

Vyřešeno701 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

v posledním 1 až 3 týdnech nebyla u domény www.thermos-cz.cz provedena změna v nastavení databáze z vaší strany?
Máme problém s PrestaShopem, kde podle všeho databáze v některých případech vrací několik minut stará data.
Vyzkoušeli jsme vše možné a eliminovali vliv prohlížeče, počítače a kódu, kde se nám problém vyskytuje.
Podle všeho by to mohla způsobovat cache v MySQL, která se sama maže po cca 5 – 10 minutách.
Chyba se projevuje tím, že po změně nastavení se toto správně uloží do databáze (ověřeno).
Následně se vytváří několik databázových dotazů s použitím tohoto nastavení a vrátí se správná data (v této chvíli je cache prázdná).
Při změně nastavení a opakování postupu by data měly být jiná a odpovídat změně nastavení.
Nestane se tak a data se vrátí v původní (předchozí) podobě. Jako by byla získána z cache MySQL serveru.
Podotýkám, že v PrestaShopu není zapnutá žádná cache, která by toto mohla způsobovat.
Podle našeho názoru je problém na serveru s daty, s cachí pravděpodobně.

Žádám o prověření. Děkuji.

Karel Čermák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 2. 2020
0
3.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

U daného webhostingu jsem Vám deaktivoval HTTP Proxy cache. Případně si lze nastavit a ovládat vlastní cachování skrze .htaccess na FTP pomocí mod_expires: https://kb.wedos.com/cs/htaccess/mod_expires.html

Změna po deaktivaci se projeví do 1 hodiny. Zkuste to prosím poté znovu zkontrolovat.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 2. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.