email odchozí pošta

Vyřešeno1.67K zhlédnutíWebhosting
0

dobrý den mám nefunkční odchozí poštu na clifford.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

k e-mailové schránce webhostingu se zkuste nejprve přihlásit na WebMailu, a tam otestujte odesílání. Zkontrolujte i složku SPAMu v cílové e-mailové schránce.

Pokud doručování funguje, tak zkontrolujte nastavení thunderbirdu dle

https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/

Případně účet v klientu odeberte a opětovně přidejte.

Příchozí a odchozí servery je nutné nastavit dle informací v detailu služby webostingu.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.