email odchozí pošta
dobrý den mám nefunkční odchozí poštu na clifford.cz
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
7 Answers
Dobrý den,
k e-mailové schránce webhostingu se zkuste nejprve přihlásit na WebMailu, a tam otestujte odesílání. Zkontrolujte i složku SPAMu v cílové e-mailové schránce.
Pokud doručování funguje, tak zkontrolujte nastavení thunderbirdu dle
https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/
Případně účet v klientu odeberte a opětovně přidejte.
Příchozí a odchozí servery je nutné nastavit dle informací v detailu služby webostingu.
Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020