Logy email serveru

Vyřešeno921 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

používáme emailového klienta eM Client a čas od času se stává, že se mu nepodaří korektně načíst obsah emailu. Předpokládám, že problém bude na straně klienta, nicméně support tým eM clienta už prošli hromady logů na straně klienta a už neví kam dál a rádi by získali logy na straně serveru. je možné takové logy získat?

Konkrétní dotaz zní takto:

I’ve reviewed the log(actually just one of them goes as far as 5PM) and I didn’t find any records of „Changed Status“ or „Confirmed“ either. Aside from that, the server didn’t send anything to eM Client between 5:00 and 5:03(there’s no record of any actions at 5:00 actually). Do you have any server log where we could see that the server pushed message to eM Client(assuming it’s capable of using Push technology)

Díky Marek Březina

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

logy je možný aktivovat jako příplatkovou službu, nicméně na prvních 24 hodin je možná aktivace zdarma. Více zde https://www.wedos.cz/webhosting/logy

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.