odchozí emaily padají klientům do spamu

Vyřešeno1.74K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

provozujeme u vás email kapela@jazzpolice.cz a poslední cca měsíc se nám velmi často stává, že nám klienti nereagují na zaslané nabídky a poté, co je znovu kontaktujeme (např. telefonicky) nám jednohlasně říkají, že jim naše emaily padají pravidelně do spamu. Děje se to na různých doménách klientů a je to pro nás velmi nepříjemné, vypadá to neprofesionálně a má to samozřejmě výsledek v podobě neúspěšných zakázek.

Jedná se tedy o problém odchozí, nikoliv příchozí pošty. Konkrétní email: kapela@jazzpolice.cz

Prosím o rady, návrhy řešení či kontrolu z vaší strany. Děkuji, s pozdravem Tomáš Votava, provozovatel.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doporučuji nastavit SPF záznam pro zvýšení důvěryhodnosti emailu – https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 27. 2. 2020
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.