odchozí emaily padají klientům do spamu

Vyřešeno1.74K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

provozujeme u vás email kapela@jazzpolice.cz a poslední cca měsíc se nám velmi často stává, že nám klienti nereagují na zaslané nabídky a poté, co je znovu kontaktujeme (např. telefonicky) nám jednohlasně říkají, že jim naše emaily padají pravidelně do spamu. Děje se to na různých doménách klientů a je to pro nás velmi nepříjemné, vypadá to neprofesionálně a má to samozřejmě výsledek v podobě neúspěšných zakázek.

Jedná se tedy o problém odchozí, nikoliv příchozí pošty. Konkrétní email: kapela@jazzpolice.cz

Prosím o rady, návrhy řešení či kontrolu z vaší strany. Děkuji, s pozdravem Tomáš Votava, provozovatel.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
0

Chyba nemusí být u Wedosu, ale u Vás, že zaslaný e-mail je „špatně“ napsán, tj. splňuje prvky spamu. Doporučuji před odesláním zákazníkovi poslat e-mail na https://www.mail-tester.com/ a podívat se, jak vypadá z pohledu spamu a použitelnosti, co by šlo zlepšit a podobně.

SPF záznam je taky dobro. 😉

RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.