email chyba

Vyřešeno1.45K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

odesílání emailu funguje v pořádku, nicméně, když si email pošlu, hlásí to chybu, co je špatně?

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed permanently:

* lpen@rendit.cz

Reason: 554 5.7.1 <lpen@rendit.cz>: Relay access denied

Final-recipient: rfc822; lpen@rendit.cz
Diagnostic-Code: smtp; 554 5.7.1 <lpen@rendit.cz>: Relay access denied

Last-attempt-Date: Thu, 05 Mar 2020 11:22:36 +0100

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bavíme se tedy nyní o situaci, kdy máte emailové schránky vytvořené u nás, funguje Vám odesílání ale pokud na adresu @rendit.cz pošlete email z jiné schránky tak se Vám vrátí?

To je zapříčiněno chybějícími MX záznamy na DNS serverch. Vidím že DNS servery máte u gransy, nastavte si (případně je požádejte o nastavení) následující záznamy. První číslo je vždy priorita záznamu a následně je samotný záznam.

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.