nechodí mi upomínky
Dobrý den. Nechodí mi upomínky na zaplacení služeb. Nastavíte mi prosím upomínky na email napistemiemailnatentoemail@gmail.com?
Děkuji
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 20. 8. 2019
2 Answers
Dobrý den,
co se má stát před expirací lze upravit dle následujícího návodu -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace.html
Ve výchozím stavu (i ve Vašem případě) máte nastaveno:
- výzva s upomínkováním – 14-30 dní před expirací (dle typu služby) je vytvořena objednávka prodloužení a zaslána e-mailem výzva k platbě, zákazník je dále upozorňován na to, že objednávka není zaplacena (8 dní a 5 dní před expirací)
Pokud Vám email nedorazil zkontrolujte příchozí poštu popřípadě složku spam.
Pokud máte nastaven chybný fakturační email nebo neexistující email, pak se jedná o změnu fakturačních údajů návod zde -> https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju.html
PŘ140434 Odpověděl na otázku 20. 8. 2019