Nefunguje emailová schránka
Dobrý den,
dorazilo upozornění že máme zaplněno schránku – info@beeranek.cz. Dle vaší administrace měla schránka asi polovinu kapacity. Následně byla překročena kvóta a nyní ani po odstatranění většiny emailů další emaily nechodí. Děkuji za vyřesení problému – hezký den.
Beránek
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2020
4 Answers
Dobrý den,
dle informace z DNS máte u CloudFlare špatně nastaven MX záznam na hodnotu
1 mx-50681.m81.wedos.net.
Tento záznam smažte.
Správně by měly být nastaveny tyto 3 záznamy záznamy
1 wes1-mx1.wedos.net 1 wes1-mx2.wedos.net 10 wes1-mx-backup.wedos.net
Záznamy pak samozřejmě nesmí být za proxy (oranžový obláček)
Po projevení změn DNS (přibližně 60 minut) by to mělo být již v pořádku.
Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2020