Nefunguje emailová schránka

Vyřešeno764 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

dorazilo upozornění že máme zaplněno schránku – info@beeranek.cz. Dle vaší administrace měla schránka asi polovinu kapacity. Následně byla překročena kvóta a nyní ani po odstatranění většiny emailů další emaily nechodí. Děkuji za vyřesení problému – hezký den.

Beránek

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2020
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dle informace z DNS máte u CloudFlare špatně nastaven MX záznam na hodnotu

1 mx-50681.m81.wedos.net.

Tento záznam smažte.

Správně by měly být nastaveny tyto 3 záznamy záznamy

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Záznamy pak samozřejmě nesmí být za proxy (oranžový obláček)

Po projevení změn DNS (přibližně 60 minut) by to mělo být již v pořádku.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.