Problém s emaily

2.67K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před několika dny mi začal můj emailový klient (TheBat) na Win7 hlásit chybu:

Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Vystavitel řetězce tohoto S/MIME certifikátu nebyl nalezen.).

Došlo k tomu po několika letech bezproblémového fungování, beze změny na naší straně, opětovná instalace certifikátu nepomohla. Lze sice zprávy stáhnout v nezabezpečeném připojení, nicméně to dosti obtěžuje.

Stejný klient na Win10 žádné problémy nemá.

Lze to nějak vyřešit?

Děkuji

Petr Hájek

Role: Zákazník
VJ218733 Odpověděl na otázku 18. 3. 2021
0

Přidávám se k autoru dotazu s naprosto stejným problémem. Taky Win7 a Bat. Nepomáhá nic z vašich „rad“. Problém je jednoznačně na vaší straně, tudíž Wedosu, ve spojení s Batem. V jiném klientu / Mozilla Thunderbird / to funguje.

Role: Zákazník
MN97293 publikoval nový komentář 10. 9. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.