Objednal jsem si nolimit?

Vyřešeno716 zhlédnutíPoptávky
0

Objednával jsem si noLimit a u posledního kroku vše skočilo do prvního kroku a formulář se vynuloval. Jak poznám, jestli sem si nolimit objednal, nebo ne?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 31. 8. 2020
1
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud se objednávka zdařila, tak Vám dorazí email o potvrzení objednávky a výzva k platbě. Objednávku rovněž naleznete v zákaznické administraci – https://client.wedos.com/webhosting/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 31. 8. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.