výzva k platbě

Vyřešeno579 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

objednával jsem novou doménu a webhosting. Emaily k doméně přišli téměř okamžitě, doménu jsem již zaplatil. Výzva k platbě webhostingu a oznámení o objednávce hostingu stále nedorazily. Je možné, že např. kvůli vyšší vytíženosti dorazí emaily o něco později? Zatím to vždy přišlo téměř současně i s doménou. Díky.

J Novák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 11. 2020
0

Dobrý den, ještě doplním, že v zákaznické administraci najdete záložku fakturace, ve které najdete všechny aktuální výzvy k zaplacení, které tam můžete rovnou i zaplatit. Pokud Vám tedy nepřijde výzva na e-mail (což se mi zatím nestalo), můžete výzvu najít tam.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 11. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.