Příchozí pošta v Thuderbird

Vyřešeno728 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

dnes mi do email klienta Thuderbird nepřichází pošta. Jedná se o mail p.zahourek@interierynosek.cz. V telefonu a na Wedos webmailu poštu normálně přijímám.

Změnilo se nějak nastavení příchozího serveru?

Nastavení příchozího serveru POP3. Zaráží mě, že by pošta na webmailu měla být při tomoto nastavení smazaná, ale není. Pokusil jsem se smazat starší příchozí emaily z webmailu, ale bez odezvy.

Děkuji za případnou pomoc. Petr.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 1. 12. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pravděpodobně se jedná o problém s aktualizací ochrany antiviru/firewallu ESET. Můžete do prověřit dočasným zakázáním ochrany popř. jen zakázáním modulu „Ochrana poštovních klientů“.

Případně ještě zkuste řešení v odpovědi podpory ESET na

https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 1. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.