Příchozí pošta v Thuderbird
Dobrý den,
dnes mi do email klienta Thuderbird nepřichází pošta. Jedná se o mail p.zahourek@interierynosek.cz. V telefonu a na Wedos webmailu poštu normálně přijímám.
Změnilo se nějak nastavení příchozího serveru?
Nastavení příchozího serveru POP3. Zaráží mě, že by pošta na webmailu měla být při tomoto nastavení smazaná, ale není. Pokusil jsem se smazat starší příchozí emaily z webmailu, ale bez odezvy.
Děkuji za případnou pomoc. Petr.
2 Answers
Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o problém s aktualizací ochrany antiviru/firewallu ESET. Můžete do prověřit dočasným zakázáním ochrany popř. jen zakázáním modulu „Ochrana poštovních klientů“.
Případně ještě zkuste řešení v odpovědi podpory ESET na
https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/