Thunderbird – problém s komunikací

Vyřešeno1.43K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,
tak postupně nám odcházela funkčnost klienta Mozilla Thunderbird v různých počítačích (pošta se sice odesílala, ale neukládala se do odeslané, nechodila potvrzení o doručení/přečtení a nestahovala se příchozí pošta). Včera jsem narazil na oficiální sdělení společnosti Mozilla, které je na https://support.mozilla.org/en-US/kb/thunderbird-78-faq

Jestli tomu dobře rozumím, vše je v rovině úrovně zabezpečení. Když jsem se snažil najít nějakou informaci v účtu na Wedosu, tak jsem nikde nenašel charakteristiku nastavení (netvrdím, že to tam není, možná špatně hledám), resp. možnost volby typu šifrování. Na blogu jsem narazil na diskuse, kdy sdělujete přechod na TLS 1.2 už na jaře tohoto roku.

Jak tedy nyní tuto situaci řešit?

Předem děkuji za brzkou reakci.

Petr A.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

co se týče šifrování, tak TLS  1.2 je již na našich webhostinzích nasazeno.

Co se týče pošt. klienta, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Případně si zkontrolujte, zda Vám problém nezpůsobuje např. antivir.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.