Nevidím odchozí poštu v jiných emailových klientech
Dobrý den, prosím o radu – jsme přihlášeni na dvou počítačích k firemnímu emailu přes našeho poštovního klienta Thunderbird. Doručená pošta je v pořádku vidět na obou účtech i na serveru, ale odchozí pošta z jednoho účtu není vidět v odeslané poště druhého účtu a ani na serveru – je vidět pouze v thunderbirdu v daném počítači. Přitom nastavení by mělo být totožné. Nevíte někdo prosím kde je chyba?
Díky moc!
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
3 Answers
Můžete nastavit v Thunderbirdu prakticky každou složku, viz příklad:
Role: Zákazník+ Web: http://ip.webatlas.cz/
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021