Nevidím odchozí poštu v jiných emailových klientech

Vyřešeno723 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, prosím o radu – jsme přihlášeni na dvou počítačích k firemnímu emailu přes našeho poštovního klienta Thunderbird. Doručená pošta je v pořádku vidět na obou účtech i na serveru, ale odchozí pošta z jednoho účtu není vidět v odeslané poště druhého účtu a ani na serveru – je vidět pouze v thunderbirdu v daném počítači. Přitom nastavení by mělo být totožné. Nevíte někdo prosím kde je chyba?

Díky moc!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
0

Můžete nastavit v Thunderbirdu prakticky každou složku, viz příklad:

RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.