ModSecurity – Nicepage plugin

Vyřešeno2.13K zhlédnutíRedakční systémyerror 500 nicepage wordpress
0

Dobrý den,

tvořím webové stránky přes plugin Nicepage na doméně pro klientku zuzanakrausova.cz, ještě před pár dny jsem byla schopná plugin (a přes něj v offline vytvořené stránky) normálně nainstalovat, avšak dnes už nemohu. Došlo k pár změnám.

První, úspěšný pokus, byl se zip file velikosti 8,6MB (původně 5 stránek), dnes se pokouším nahrát 13,3MB, neboť jsem v offline přidala  další 4 stránky a dodělala jsem obsah vč. obrázků. Na podporu Nicepage jsem také psala, čekám na přímou odpověď, ale našla jsem toto téma v jejich nápovědě, kde radí toto:

„One of the possible causes is ModSecurity. This is an Apache module which works as a web application firewall. It blocks known exploits and provides protection from a range of attacks against web applications. However, sometimes, mod_security may incorrectly determine that a certain request is malicious, while it is actually legitimate.
To solve the issue, ask your hosting company to deactivate ModSecurity via your Cpanel to troubleshoot. Some configurations set via this firewall can block Nicepage Editor. Instead of deactivating ModSecurity, they can check the error logs of ModSecurity to figure out if some rule of this firewall is not leading to the issue.
Memory limits added via this firewall can also prevent Nicepage from working.“

Tohle prakticky omílají u všech supportních dotazů, když se uživatelé dotazují na podobnou situaci, jako já. Bohužel nejsem takový profík, abych rozuměla logům a k čemu mi to je. ani na php či ftp si netroufám.

Můžete mi prosím poradit, jak z toho ven, nebo mi to tam rovnou nastavit tak, aby to fungovalo? Případně pokud bude něco potřeba doplatit, zakoupit, atd. dejte vědět, nemám s tím problém. Děkuji a přeji pěkný den

L. A.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 1. 2021
0
43.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

předal Váš problém kolegovi, který problémy CMS řeší nad rámec podpory a ten se Vám ozve na e-mail, ale musím Vás upozornit na možnost delší reakční doby (i několik dnů).

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 29. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.