Nefunkční email v OUTLOOK? Jak zjistím, zda mám u wedos registrován i email?

Vyřešeno909 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, využívám email a ten mi přestal fungovat. Je možné pomoci s nastavením? Jak pokračovat? Do dnešních dnů email fungoval.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u nás máte jen doménu, pokud si přejete využívat i naše e-mailové služby, je potřeba si objednat k doméně ještě webhosting. 

Administrace a správa e-mailových schránek pak budete dělat podle tohoto návodu 

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.