Email nefunguje, nesynchronizuje, neodosiela, hlási, že je plný (nemal by byť)
Dobrý deň,
všetko išlo bez problémov, ale ako inak po poslednej aktualizácii windowsu vôbec nefunguje náš firemný email. Po každom reštartovaní systému po mne chce aplikácia (outlook) heslo na synchronizáciu IMAP serveru, ktoré musím zakaždým zadávať.
Mimo iné email neodosiela správy, neprijíma a navyše hlási, že je plný aj keď nemá byť (staré správy som archivoval a vymazal)
Ďakujem pekne za pomoc.
1 Odpověď
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET