Microsoft 365 Business Standard vs mailhostin u WEDOS
Dobrý den,
aktivoval jsem si službu Microsoft 365 Business Standard, nicméně emailové schránky si chci ponechat u WEDOS, dokážete mi poradit, jak nastavit na straně Microsoft 365 záznam o doméně, aby vše fungovalo správně ? Nyní mi z prostředí Microsoft 365 nechodí žádné emaily (ani upozornění). Situaci nastíním níže:
U WEDOS mám doménu „domena.cz“ a k ní emailové schránky „prvnichranka@domena.cz“ a „druhaschranka@domena.cz“.
U Microsoft mám Microsoft 365 Business Standard zaregistrován na „prvnischranka@domena.cz“ a v případě, že chci zaslat email na „druhaschranka@domena.cz“ tak email nelze doručit. Microsoft tu schránku hledá u sebe a ne u WEDOSu. Pokud bych ale použil email „test@seznam.cz“ tak email ze strany MS odejde. Předpokládám, že někde musím na straně MS říct, že má používat MX záznamy WEDOSu, ale nevím kde.
Předem díky za odpověď.
3 Answers
Dobrý den,
obdobný dotaz byl řešen na
https://techcommunity.microsoft.com/t5/office-365/add-a-domain-but-not-email/m-p/192836
https://techcommunity.microsoft.com/t5/office-365/add-my-domain-to-365-without-email/m-p/1627304
Tedy doménu můžete v Microsoft 365 ověřit pomocí TXT záznamu (viz. odkaz od kolegy) a pak ji používat se službami Microsoft 365. Při použití mailových služeb WEDOS pak v DNS domény musíte mít pouze naše MX záznamy, aby byla veškerá pošta doručována pouze na naše servery.