Dotaz ohledně Webhostingu

Vyřešeno577 zhlédnutíWebhosting
0

Zdravím,

jako Váš klient jsem provozovat dva internetové obchody ww.extraheat.cz a extraklima.cz s Webhostingem u Vas.

Rád by je nějak zaktivoval. Je to možné. Změnil jinou doménu a zkusil změnit nabídku na webu.

Děkuji za info

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
0

Dobrý den, doménu zaregistrujete na tomto odkazu. Registraci by měl zvládnout i člověk, který se v doménách příliš nevyzná – zadáte jen název domény (extraklima.cz) a na dalších stránkách vyplníte údaje o majiteli domény. Pak jen potvrdíte.

Pokud dobře chápu, eshop jste měl před nějakým časem na webhostingu u Wedosu, ale webhosting jste nezaplatil a teď ho chcete obnovit? Wedos uchovává webhosting ve svých zálohách 30 dní, po tuto dobu máte možnost zaplatit výzvu k platbě a webhosting i s obsahem se Vám obnoví. V případě, že je to déle než 30 dní, data už jsou smazána.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.