Duplicitná kontakt (Seznam kontaktů v registru CZ/EU/PL/SK)

Vyřešeno663 zhlédnutíZákaznická administraceduplicitní obsah kontakty
0

Dobrý den,

pokud mám duplicitní kontakt (vzniklo při registrace domény, nevybral jsem existující účet (identifikátor) a vytvořil další kontakt) v části domény->seznam kontaktů v registru CZ/SK/PL/EU a chtěl by vše převést pod jeden kontakt, tak je nejdříve nutné danou doménu převést pod jeden kontakt (domény->název domény->změna majitele). Pak je možné odstranit duplicitní kontakt, případně provést „synchronizovat dle aktivních domén v zákaznickém účtu“? Pokud jsem to pochopil správně, pokud jakou dobu není pod daným kontaktem (identifikátorem) registrovaná doména, daný kontakt na CZ.NIC bude zrušen, pokud tedy není navázán na jakou jinou službu MojeID apod? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prvně je potřeba uvést že pro domény můžete mít jeden kontakt pouze v rámci registru. To znamená, že můžete mít kontakt v registru CZ.NIC a pod tímto kontaktem lze mít všechny CZ domény, u EURIDU lze mít jeden kontakt a pod ním všechny EU domény atd. Nelze však mít jeden univerzální kontakt pro všechny domény. (Samozřejmě konkrétní kontakty mohou mít identické údaje).

Ano, kontakt => majitel. Tedy jakmile si domény převedete pod jeden kontakt, tak „nevyužité“ kontakty začnou expirovat, ke smazání by mělo dojít po 6 měsících. kdy na sebe nemají navázanou žádnou doménu.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.