plná schránka

Vyřešeno256 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, i když jsme maily promazaly stále nám hlásí schránka 100% zaplnění.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v zákaznické administraci si můžete zjistit která schránka Vám zabírá nejvíce místa a tu je potřeba promazat (i spam a koš).

Další možnost je prostor pro emaily navýšit. Jedná se o příplatkovou službu zpoplatněnou dle ceníku.

V zákaznické administraci -> detail webhostingu -> levé menu -> příplatkové služby.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2021
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.