přeposílání emailů

Vyřešeno1.78K zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,
přeposílají se mně zprávy na můj email na seznamu

ze schránky na webmail.wedos.net. to je OK.

Ale v doručených zprávách na webmailu je nevidím. Žádná příchozí pošta.

Jak mám zařídit, aby se přeposlaly a zároveň zůstaly v doručené poště?

Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
LB285258 Vybral nejlepší odpověď 19. 5. 2021
0

Dobrý den, jakým způsobem řešíte přeposílání e-mailů?

Pokud používáte přesměrování uvedené v tomto návodu, toto přesměrování zrušte a nastavte e-mailové služby na webhosting.

V tomto případě byste měl použít filtrování přímo web webmailu. Přihlaste se do webmailu, v horním menu klikněte na „Nastavení“ a v levém menu na „filtry“. Pokud nepotřebujete filtr přidat do nějaké specifické skupiny filtrů, přeskočte prostřední sloupec a přejděte rovnou na sloupec nejvíce vpravo. Dole klikněte na „+“, čímž přidáte nový filtr. Nastavte následující:

Název filtru: „libovolný název“
Pravidla pro příchozí zprávu: Všechny zprávy
…vykonej následující akce: „Přesuň zprávu do“ „Příchozí pošta“ (na konci řádku klikněte na „+“ a přidejte další pravidlo).
„Přeposlat zprávu na“ „adresa kam přeposílat“.

Změny uložte a měly by být hned aktivní..

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 11. 5. 2021
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.