Nefunguje přihlášení přes mojeID

Vyřešeno1.72K zhlédnutíZákaznická administracemoje ID MOJEID.cz
0

Dobrý den, potřebuji potvrdit změnu majitele domény, nicméně po kliknutí na potvrzovací odkaz stránka neumožňuje přihlášení do mojeID. Obdržela jsem SMS kód pro potvrzení změny, ale jako druhý krok se musím přihlásit do mojeID. Po kliknutí na možnost přihlášení, server vyhodí chybu a napíše „Neplatné přihlášení do mojeID účtu – uživatelské jméno a e-mail jsou povinné položky“. Navzdory vložení správného přihlašovacího jména a hesla do mojeID vyhodí server tuto chybu. Nelze tedy potvrdit změnu majitele domény. Děkuji!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 8. 2021
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v mojeID jste si tedy smazala údaje předané z Wedos k mojeID? Po dalším přihlášení jste zatrhla všechny údaje potřebné k předání k mojeID?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 2. 6. 2021
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.