Objednávka webhostingu

Vyřešeno935 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

potřebuji u Vás objednat webhosting pro našeho klienta pro doménu, která je již registrována u Wedos. Bohužel, k doméně nemáme přístup, resp. nemáme ji v našem zákaznickém účtu. Tudíž nelze dokončit objednávku.

Je jediným řešením převod domény do našeho účtu? Jak máme dál postupovat.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přesun domény mezi účty se již úspěšně řešil zde: https://help.wedos.cz/otazka/prevod-domeny-mezi-wedos-ucty/5012/answer/5026/

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 16. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.