Nefunkční email po zakoupení webhostingu

Vyřešeno3.15K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.

Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.

Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?

Děkuji za brzkou odpověď.

S pozdravem Veselý T.

PS: náhradní email k doručení zprávy :  ****@****m.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
admin Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2019
0

Zdravím, tak zkouším znovu, avšak stejně nefunguje.

Jediné co se změnilo bylo nastavení DNS ( lze vrátit původní ze včerejšího dne?)

Můžete prosím zkontrolvat dané nastavení u domény a webhotingu na wesa.cz ?

Ctak jak je nyní nastaveno , tak email ze seznam.cz odejde , již se nevrátí s tím, že nejde doručit, avšak na gmail (****@****.cz) nic nepříjde.  nastavení MX je z googlu ( používám google apps.

Předem děkuji za jakoukoliv pomoc.

Role: Zákazník
RM130195 Edited answer 18. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.