Nelze přijímat maily v Thunderbirdu

Vyřešeno613 zhlédnutíDoményemail thunderbird
0

Dobrý den,

čas od času se mi stane, že mě Thunderbird vyzve, abych schválil bezpečnostní výjimku. Obvykle pak funguje dál. Teď ovšem fungovat přestal. Mohu odeslat mail, ale neuloží se do odeslané počty (příjemci dorazí). Musím ho manuálně uložit. Mail nepřijmu. Nevidím ani uložené šablony. Přes webové rozhraní se do mailu normálně dostanu a vše funguje. Do Thunderbirdu stahuji poštu z celkem sedmi mailových účtů a všechny fungují bezchybně po řadu let. Zlobí jen Wedos (vcelku pravidelně – řeším tak 3-4x za rok). Jak si mám tedy Thunderbird nastavit, aby spolupracoval s Wedos mailem?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

Zkontrolujte, prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/

Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL

POP3 – 995/SSL

SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.

Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.