Nastavení pošty v Outlooku

Vyřešeno1.83K zhlédnutíWebhostingoutlook
0

Dobrý den, dlouhodobě se nám nedaří nastavit příjímaní a odesílání pošty přes Outlook.

Postupujeme přesně podle návodu na https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/

Výsledkem jsou vždy hlášky „Něco se nepovedlo. Došlo k chybě, takže vám Outlook nemohl uložit nastavení účtu. Zkuste to prosím znovu.

Nepovedlo se nám vytvořit datový soubor Outlooku. Zkontrolujte, že disk, na který ukládáte, není zaplněný nebo chráněný proti ….“

Když zkusím jinou adresu ze stejného hostingu nastavit přes Gmail, funguje v pořádku.

hosting: atelierfabrics.cz

Poradíte, co s tím?

Děkujeme.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 12. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

pokud se podíváte na do nastavení účtu v outlooku, není tam již schránka přidána? Zkuste ji případně odebrat a znovu přidat.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 12. 2021
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.