Vícenásobné odeslání

Vyřešeno498 zhlédnutíZákaznická administraceVícenásobné odeslání
0

Dobrý den, poslední dobou se mi při odesílání zprávy zobrazí vyskakovací okno s informací, že email nelze uložit do Odeslané pošty, ale že byl v pořádku odeslán, dám OK, ale poté zjistím, že se odeslal třeba třikrát a někdy i vícekrát, chápu, že je těžké řešit na dálku konkrétní nastavení u mě na PC, ale třeba budete mít všeobecnou zkušenost a následně radu.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 3. 2022
0
43.83K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

O jakou doménu se prosím jedná? Jaký e-mailový klient používáte? Kde vám to tuto hlášku přesně píše? Máte k dispozici screenshoty dané chyby? Přes webmail vám pošta funguje správně?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 7. 1. 2022
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.