Natavenie e-schránok

Vyřešeno734 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý deň,

pri nastavovaní e-kont máme možnosti, ktorým nerozumiem.

V povoleniach je prihlásenie, odosielanie a doručovanie. Znamená to napr., že systém dáva možnosť zakázať prihlásenie sa do e-konta? Prípadne, že do e-schránky nie je možné nič poslať?

V ďalšom nastavení je odosielanie z akejkoľvek adresy v rámci služby. Čo pre e-konto meno@domena toto znamená?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 3. 2022
1

Dobrý den, je to přesně tak, jak píše podpora výše, pro lepší pochopení napíšu ještě nějaké příklady pro reálné využití:

– zákaz přihlášení do schránky – máte firmu, v ní pracuje nějaký zaměstnanec s přístupem k emailové schránce a ten u vás bude končit. E-mailová schránka ale bude ve tvaru jmenoprijmenipracovnika@nazevfirmy.cz a budou do ní z webu chodit všechny objednávky z online formuláře, protože to měl právě on na starost. Než se rozhodnete, co s e-mailem dále uděláte, můžete zaměstnanci jednoduše zablokovat možnost přihlašování, takže do schránky bude i nadále chodit pošta, ale daný zaměstnanec se k ní nedostane. Můžete například použít i nějaký filtr pro automatické přesměrování veškeré příchozí pošty na jinou adresu, aby emaily zatím chodily někomu jinému než změníte adresu ve formuláři na webu.

– zákaz odesílání pošty – máte firmu, do e-mailových schránek vašich zaměsrnanců chodí objednávky z webu a ti je mají zpracovat. Máte tam ale nějakého zaměstnance, který je u vás krátce a tak ho chcete nejprve zaučit pro práci s objednávkami uvnitř firmy a až se později zaučí, tak ho teprve seznámit s tím, jak má komunikovat se zákazníkem, aby Vám nedopatřením nezkazil obchod. Zaměstnanec tak dokáže poštu přijímat, ale ne odesílat.

– zákaz přijímání pošty – hodí se zejména v situacích, kdy někomu něco posíláte, ale už si nepřejete, aby Vám na danou adresu odpovídal. Typickým příkladem je třeba klasické noreply@nazevfirmy.cz nebo neodpovidejte@nazevfirmy.cz . Možno využít například pro vygenerování náhradního hesla k příhlášení do vašeho webu.

– odesílání emailů z jakékoliv adresy v rámci služby – v nastavení emailové schránky na webu https://webmail.wedos.net/ kliknete v levém menu na „Profily“ a vytvoříte nový profil s libovolnou adresou před zavináčem, za ním pak bude klasicky název vaší domény. Pokud tedy přistupujete na uvedený web pod přihlašovacím jmenem josef.novak@nazevmojidomeny.cz, můžete si vytvořit další adresu petr.novak@nazevmojidomeny.cz, ze které jste taktéž schopen posílat poštu – při odesílání jen vyberete danou e-mailovou adresu ze seznamu.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 8. 1. 2022
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.