Phishing – moje emaily padají příjemcům do spamu

417 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

množí se mi dotazy – stížnosti od klientů. Email, který jim odešlu je označen jako phishing a padá do spamu. Dělá mi to v komunikaci celkem trable.

Můžete mi prosím poradit, jak nastavit doménu/e-mail klienta, aby se pro gmail/seznam atd. tvářil důvěryhodně?

Děkuji předem za radu

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 31. 3. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u domény chcete mít nastavený SPF záznam podle tohoto návodu.

Máte-li podezření, že Váš e-mail je na blacklistu, zjistěte podrobnější informace (například e-mail o nedoručitelnosti, hlavičku zprávy, která dorazila do SPAMu) a pošlete je spolu s názvem služby a žádostí o prověření přes kontaktní formulář.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 31. 3. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.