Založení nového mailu – zneplatněno přihlášení

Vyřešeno349 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

při zakládaní nového mailu mě to vždy odhlásí s chybovou hláškou, že bylo zneplatněno přihlášení. Co s tím prosím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud se zákaznická administrace chová nestandardně, zkuste:

  • vyčistit cache prohlížeče;
  • použít jiný prohlížeč;
  • použít jiné zařízení, ideálně i z jiné počítačové sítě (např. mobilní data).
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.