změna údajů provozovatele

Vyřešeno517 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, zadal jsem u hostingu změnu údajů provozovatele, původní je už potvrdil, mně přišla sms, ale nevidím kolonku, do které heslo zapsat. Můžete mi prosím pomoci?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kolonka by měla být v odkazu, který Vám přišel e-mailem. Podrobný postup změny provozovatele najdete v článku Změna provozovatele služeb.

Pokud máte podezření, že by se kolonka měla zobrazovat, ale nevidíte ji, zkuste odkaz otevřít v jiném prohlížeči. Pokud ani to nepomůže, kontaktujte nás přes formulář. Uveďte popis problému a ideálně i snímek obrazovky.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.