Downgrade služby

Vyřešeno372 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

rád bych se zeptal, jak probíhá downgrade služeb. Např. v případě, kdy mám zřízený webhosting NOLIMIT a downgradoval jsme službu na LOWCOST. U této možnosti je uvedeno (-25Kč/měsíc), znamená to, že se mi v takovém případě přičtou kredity na zákaznický účet?

Děkuji,
O

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
0
91.59K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

účinky downgradu služeb na výkon se projeví do 30 minut, ale cena až od dalšího fakturačního období služby. Odečtené peníze na kredity nepřevádíme. Doporučuji tedy LowCost aktivovat těsně před expirací služby, ideálně ale aspoň 4 dny, protože 3 a méně dní před expirací může změny příplatkových služeb provádět pouze zákaznická podpora, kterou o to musíte požádat prostřednictvím formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.