Po zaplacení se neprodloužila doména a hosting

Vyřešeno334 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

v pondělí odešla platba za prodloužení domény upytlaka.com a její webhosting. Dnes jsou v administraci stále evidovany jako nezaplacené a exiprace se blíží. Rád bych předešel problémům se zrušením, můžete prosím zkontrolovat, zda platby dorazili. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nejčastějšími příčinami tohoto problému jsou:

  • Nesprávná, například zaokrouhlená, částka. Faktury za služby hraďte s přesností na jednotky haléřů.
  • Chybný variabilní symbol, například ten ze staré faktury (třeba před změnou fakturačních údajů nebo příplatkových služeb), nebo s překlepem.

Pokud je částka zaokrouhlená dolů – což není Váš případ – stačí doposlat peníze se stejným VS. V ostatních případech musí platbu dohledat a spárovat fakturační oddělení. Napište nám tedy přes formulář a uveďte:

  • číslo placené objednávky
  • datum a čas odeslání platby
  • číslo účtu odesílatele
  • číslo účtu příjemce
  • použitý variabilní symbol

Fakturační oddělení funguje v běžných pracovních hodinách.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.