Faktura na nefunkční e-mail

Vyřešeno386 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, nelze se přihlásit do e-mailu, není zaplacené prodloužení, to je jediné co jsem zjistila. Ráda bych obdržela fakturu, jak moc a jak dlouho mám prosit a žádat abyste mi ji poslali? Řeším to od včera, z podpory to absolutně nikdo neřeší, přitom jde o tak triviální krok – zpřístupnit mail a poslat tam fakturu, protože se správcem na kterého se podle vás mám obrátit ,nekomunikuje, tedy není možné to s ním řešit, podpora k vyřešení situace od vás je nulová.

Zajímalo by mě jak dlouho tohle celé bude trvat, než od vás radši všechny služby zruším a přejdu jinam.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 8. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Webhosting moyen.cz vidím jako prodloužený 18.08.2022 v 09:20. Touto dobou (půl hodiny po zapnutí v systému) by tedy web i e-maily měly fungovat.

Webhostingy, jejichž správci nekomunikují, jsou obecně velmi problematické. Ať už službu platí kdokoli, jediný, kdo má právo jakkoli zasahovat do její administrace, je právě správce, tedy zákazník, který ji má ve svém účtu, případně zákazník k tomu oprávněný. Spolupráce správce je nutná i pro případné přesunutí hostingu do účtu jiného. Podrobné informace najdete v článku Přesun vlastních služeb z cizího účtu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.