Outlook nastavení

Vyřešeno711 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den.
Při nastavování emailu v Outlooku, kde postupuji přesně podle vašeho návodu https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/

se mi podařilo mail rozchodit v Outlooku na notebooku. Když však chci udělat to samé na desktopu a zadávám stejné parametry (porty a šifrování), tak se nedaří.

Můžete mi poradit, co je špatně?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 9. 2022
0

Dobrý den,

podívejte se na nastavení firewallu nebo antivirového programu, zda vám tam něco neblokuje komunikaci na e-mail portech. To bývá častý problém. Dávejte také pozor, zda při zadávání hesel nemáte na začátku nebo na konci mezery.

MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 9. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.