Proč nemohu pingnout svou doménu?

Vyřešeno337 zhlédnutíDoménydomain
0

Dobrý den,
Mám posledních přibližně 14 dní potíže s navázáním spojení se službami, které jsou napojené na moji doménu „tridasmp.eu“.
Problémy jsem zaznamenal nejen já, ale také ostatní lidé využívající tuto doménu.
Nejde mě ani jiným lidem pingnout a vypisuje jim „cannot resolve hostname“.
Ovšem, když služby přesměruji na jinou doménu, tak služby jsou plně dostupné, což potvrzuje, že chyba není na mé straně.

Děkuji za pomoc.
S pozdravem RH

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 11. 2022
0
1.24K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

19.9.2022, 6.10.2022 a 20.10.2022 odesílal centrální registr EU domén EUR.Id na e-mail uvedený v kontaktu majitele domény výzvu k potvrzení údajů majitele domény.

V důsledku nepotvrzení údajů majitele domény došlo ze strany centrálního registru k vyřazení domény z DNS.

Tyto záležitosti si obstarává centrální registr EU domén sám a my jako registrátor to nemůžeme nijak ovlivnit.

Předmět emailu s výzvou pro potvrzení údajů majitele je: „Potvrďte Vaše registrační údaje pro tridasmp.eu“.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 11. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.