Proč mi chodí výzva k úhradě, když máme zálohový účet?

Vyřešeno1.00K zhlédnutíFakturace
0

Nevíte kde nastavit?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
FH140428 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2019
0
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ve výchozím stavu je u každé skupiny služeb nastaveno výzva s upomínkováním. Tím pádem i když máte zál. účet nastavený a na něm kredit, tak se vystaví výzva k platbě.

Pokud byste měl zájem o automatické prodlužování, tak je nutné upravit chování služeb před expirací v zákaznické administraci.

Pro globální nastavení stačí postupovat takto:

  1. Přihlašte se do zákaznického centra
  2. Zvolte záložku zákazník
  3. V levém menu klikněte na odkaz Nastavení expirace služeb
  4. Ve formuláři zvolte pro každý typ služby požadované chování a změny uložte

Kompletní návod i s dalšími možnostmi nastavení naleznete v naší znalostní bázi -> Nastavení expirace a prodlužování služeb

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
FH140428 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2019
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.