Neustálé odhlašování účtu ze Zákaznické administrace

0

Dobrý den,

po přihlášení mě automaticky do cca minuty systém odhlásí s hláškou, že se mi změnila IP adresa.

Prosím, potřebuji toto nutně vyřešit.
Krabička od internetu není moje.

Mnohokrát děkuji za asistenci při řešení, RJ.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RJ347172 Vybral nejlepší odpověď 10. 3. 2023
1
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

to je bohužel problém vašeho připojení, kdy váš ISP mění IP adresu. Buď použijte jiné připojení k internetu nebo VPN.

Role: Podpora
RJ347172 Vybral nejlepší odpověď 10. 3. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.