nefunkční příchozí pošta

Vyřešeno244 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

bohužel mi na emailu ***@vkuchyni.eu nefunguje příchozí pošta. Bohužel nevidím důvod tohoto chování. Odchozí normálně funguje.

Hezký den, L.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 4. 2023
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v DNS záznamech typu MX máte servery:

mx1.myshoptet.com
mx1.myshoptet.com
wes1-mx-backup.wedos.net

Maily tedy chodí buď na Shoptet, nebo přes náš Backup server. Vyberte si jednoho poskytovatele e-mailů a nastavte MX záznamy na něj.

Záznamy WEDOS jsou:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 4. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.