Ecomail DNS

Vyřešeno434 zhlédnutíDNSecomail
0

Dobrý den,

Zadal jsem pro Ecomail na našem účtě 2 nové DNS podle návodu v Ecomailu, pro jistotu jsem to poslal i na podporu EM, kteří potvrdili, že záznam je správně.

Nicméně už uběhly 2 dny a doména stále není ověřená.

Můžete mi pomoci?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 7. 2023
0
92.99K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Záznamy subdomén zadávejte pouze s názvem subdomény. Takže pokud chcete zadat záznam pro subdoménu info.alergickypes.cz, zadejte název pouze info. Zkuste to opravit, pokud problém přetrvá, pošlete instrukce od Ecomailu, co máte přesně jak nastavit.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 7. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.